lördag 1 januari 2011

Heja 2011

Gårdagkvällen, den sista 2010, var härlig. Att se barnen leka med sina käraste vänner, få vara i underbart sällskap och avnjuta fantastisk mat är ren lyx.

Och idag har det snöat. Jag kan inte nog säga hur härligt jag tycker det är med denna snön och vinter! Faktum är, och detta är stort och gränsar till det otroliga (i alla fall med tanke på hur det kändes då jag gick i skolan och gjorde det), att jag verkligen skulle vilja köpa mig ett par längsskidor. Det verkar dessutom vara en överlagd tanke, konstigt nog, eftersom jag har tänkt på det rätt länge nu. Jag är nog bortom all räddning...

3 kommentarer:

Tessie sa...

Då är vi två... jag har funderat på det i ett par år nu ;-)

Mian sa...

Ah, kanske dags att göra slag i saken då? Jag tror dessutom att du kan få god experthjälp från en av dina vänner...?

Anno sa...

Åka tur med längdskidor är underbart! En liten ryggsäck med varm choklad och god matsäck, ett sittunderlag och så ut!!!
Mina nya skidor står färdigvallade i garaget och bara skriker åt mig att ge mig ut på en heldagstur. :)
(Småturer under veckan och så långtur så fort jag är ensam ledig hemma...)