lördag 15 januari 2011

Halvhändig, åtminstone

Jag skulle kunna påstå att jag är galet händig. Min mamma har dock lärt mig att det är fult att ljuga. Istället kan jag väl säga att jag är halv- eller kanske kvartshändig. Hur som helst så har jag varit lite duktig och fixat till här hemma efter att ha varit på Ikea och nästan kunnat pricka av inköpslistan helt.

Däremot kan jag med väldigt gott samvete säga att jag är grym på att spinna. I förmiddags ledde jag mitt pass i 75 minuter, och efter det var jag med som försökskanin på en favoritpersons pass. Bra pass, bra människa och välinvesterad tid., helt klart.

Kort och gott en bra lördag, där jag känner att jag haft det väldigt bra.

1 kommentar:

Elva sa...

Tänk vad man kan vara olika. Att gå på spinningpass är något av det vidrigaste jag vet och så kommer du här och jublar över hur underbart det är :)

Jodå det gick bra att komma upp tidigt men jag mnärkte under dagen att jag inte är i toppform riktigt ännu. Jag blev lite trött mellan varven.
I övrigt håller jag helt och fullt med dig om att man inte ska ha dåligt samvete för att man gör saker som gör en lycklig. Jag anser att det är otroligt viktigt för välbefinnandet att man som förälder har ett intresse som man kan utöva utanför familjen.