torsdag 18 september 2008

Lite avundsjuk? Moi?

Älskade Sofie och hennes käraste ska åka till Paris. Oj, vad jag är avundsjuk! Kommer på mig själv med att snudd på vilja göra i ordning ett reseprogram åt dem, med aktiviteter och tidscheman. Kanske inte så förvånande för dem som känner mig väl... Nåja, i nuläget kan jag bara vara lite avundsjuk, surfa runt på nätet på alla platser i Paris jag skulle vilja (åter)besöka och drömma.

För övrigt kan jag rekommendera Hanteringen av odöda av John Ajvide Lindqvist. Den skrämmer mig enormt, men ack vad bra den är! Försökte tipsa Manfred om att läsa den, men han tyckte den verkade för otäck. Min man är tydligen mörkrädd, vilket är lite jobbigt eftersom jag också är det. Vem ska då vara den trygga och modiga? Minna? Hur som helst, boken är minst sagt läsvärd, oavsett om man är mörkrädd eller ej.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gör ett reseprogram åt mig! :-) Jag behöver alla tips man kan tänkas få!

Norrdalen sa...

Hej tjejen!
Javisst kommer det fler tävlingar framöver, det var roligt :-)

Hoppas du, Minna och knodden i magen mår fint!

Mian sa...

Du som ska åka till Paris: Kolla din inbox på FB...:-) Inget schema, men lite tips. en början i alla fall...

Mian sa...

Snöflickan: Vi mår bara bra tack! Synd att vi inte ses i helgen, men...:-) *kramar massor*

Mia sa...

Hihi, jag är inte mörkrädd, åtminstone inte utomhus. Däremot kan jag bli paranoid om jag ska sova hemma själv. Då är alla lampor påslagna. =)

Tora sa...

den boken är riktigt bra! men hu, så obehaglig. jag är glad att jag läste den i solen.