tisdag 6 maj 2008

Skräphögen jag

Förutom det faktum att jag av olika anledningar är extremt anskrämlig nu (akne, valkar, svullna fingrar och risigt hår) är jag till råga på all jävlighet så vansinnigt allergisk. Bitvis tvivlar jag starkt på att jag kommer överleva denna vår. Ögonen rinner och kliar, näsan rinner och är genomtäppt, men värst av allt är astman. Flåsar värre än en 80-årig rökare som just försökt springa marathon.

Efter samtal med Tessan ikväll enades vi om att vi båda ser ut som Skräphögen i Fragglarna (i hennes fall stämmer det inte, hon är jättefin). Minns ni Skräphögen? Den (hon?) var inte vacker. Hittar tyvärr ingen bild på henne/den.



Det här avsnittet minns jag inte riktigt...

1 kommentar:

Tessie sa...

Underbart!! :-D Det var verkligen länge sen man fick sjunga och klappa till Fragglarnas intro.

Tack för ditt försök där, men jag ser verkligen ut som henne, i tält! (men det värmde att du försökte skriva snälla saker om mig) Puss!