fredag 23 maj 2008

Kakbak



Ställde in kvällens spinning för att äta pizza med Tessan och Patric. Inte helt sunt, men jäkla trevligt. Efter det har jag bakat, bakat, bakat. Jag som minsann inte skulle ha något födelsedagsfika eller liknande har tydligen ändrat mig lite. Och från att bara ha bjudit släkt har jag utökat till vänner också. Det blir ju liksom roligare så, speciellt som min egen familj kommer vara sorgligt underrepresenterad.

I morgon händer något. Vet inte vad, men något. Spännande. Men lite otäckt att inte ha kontroll.

Idag fick jag träffa flera av mina vänner i omgångar. Återigen tänkte jag på hur bra jag trivs i den här stan, trots allt. Är så glad att ha lärt känna så många bra människor på så kort tid. Tänk att man kan få nya bra vänner även i vuxen (gammal) ålder. det gör mig glad.

Nåja, nu måste jag i säng.

Inga kommentarer: