söndag 11 maj 2008

Nyheter

Mina fingrar är svullna. Min hud är en katastrof. Mitt hår faller av. Jag är ovanligt lynnig. Jag drömmer massor på nätterna. Mina jeans har resår i midjan. Min viktkurva pekar uppåt. Min kondition blir inte ett dugg bättre trots idog träning. Jag får inte ta allergitabletter trots all världens allergier. Jag är fumlig och klumpig. Jag äter åksjuketabletter morgon och kväll.

Och vet ni vad? Det är precis så som det ska vara.

Ja just det, jag kanske inte har berätta det för alla, men vi ska ha barn igen. Minna ska bli storasyster.
Jag är gravid!

6 kommentarer:

Mia sa...

Grattis! =) Manfred berättade det tidigare. =) Men det måste vara jobbigt att vara gravid (stor och varm) under sommaren? Fast vad vet jag. =)

Anonym sa...

Åhh Grattis gumman! Ringde igår men antar att ni hade fullt upp med att njuta av solen ;-) Kram

Kajsas skolklass sa...

Vad roligt! Grattis! När är det dags? Här är det bara lite drygt 2 månader kvar nu... phu!

Anonym sa...

Ha ha!
Då vet jag vad ni har gjort! Na na na na naaaa na...

Anonym sa...

Hej Mia

Måste också få passa på att gratulera till bebisen i magen! Har ju grattat din karl här på jobbet, men måste ju få gratta dig också.
Hälsningar från Jannica, nya säljaren på tidningen :)

Mian sa...

Tack för gratulationerna! :-)

Det är inte dags förrän i december, så jag hoppas slippa bli gigantisk under sommaren. Å andra sidan går det (uppenbarligen) snabbare med andra barnet, så magen kanske växer ifrån mig alldeles...