fredag 16 maj 2008

Paris, till slut

En sammanfattning av vår Parisresa, så här jättelångt efteråt:
Undrar om lillebror var lycklig över samma som jag? (se nedan)

Det gäller ju att passa på...

Men så blev det lite dramatiskt (och det var inte på grund av mig, vill jag bara tala om!)

Ungen ska ha sina pussar

Att träffa Ior var tydligen inte enbart roligt. Minna var lite skeptisk

Anna och Mattias var desto gladare över att få hänga med Kung Louie

Vi fick visserligen köa 1 1/2 timme, men det blev en rolig åktur

Manfred var lite sömnig efter en heldag på Euro Disney

Strax efter detta dog kamerabatteriet. Här är vi i alla fall utanför Louvren

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ärligt Mia, kan du vara snäll att ta bort bilden på mig den är den sämsta/ pinsamaste jag har sett. Jag ser helt puckad ut.


Puss

Mian sa...

Måste jag? :-( Vi hade ju roligt där, ju! Du skämtade ju precis och vi andra skrattade. Vad gör det om du har en konstig min? Det finns hundratals bilder på mig där jag ser RIKTIGT illa ut. Om jag lägger upp någon hemsk bild på mig i ett inlägg, får jag då ha kvar den här bilden? Snälla!

Puss!

Anonym sa...

Okej, jag är snäll du behöver inte men jag ser ut som en tönt( om du inte vill)



Puss!

Mian sa...

Åh, tack! Men jag ska hitta en riktigt hemsk bild på mig för jämnviktens skull. Och nej, du ser inte ut som en tönt!