måndag 26 november 2007

Vänskap

Vänskap är verkligen något speciellt. Trots att flera år förflutit utan att jag haft min underbara Vän/Syster i min närhet kändes det ändå så självklart och bra idag, då jag fick återse henne. Jag har verkligen saknat henne så mycket genom åren, och jag är så lycklig över det faktum att hon är modigare än jag! Faktum är att hon besitter en hel del sidor jag skulle må bra av att efterapa. Nåväl, man blir ju som man umgås, så jag får se till att träffa henne ofta!

Jag behöver köpa nya skor och nya byxor. Lika knepiga kapitel båda två. Skorna måste hålla för många och långa promenader utan att jag får tillbaka min hemska hälsporre. Byxorna får inte vara för tighta om vaderna så mina korvben syns, men heller inte för vida så de flaxar. Ack ja, vilka problem...

Nä. dags att börja göra kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad gullig du är!

Gällande skor så investerade jag i ett par Curlingkängor, varma, fulsnygga och jäkligt bekväma. Sko Punkten har dom för 600 kr (halva priset om man jämför många andra butiker). Värt att kika upp?