söndag 11 november 2007

Julkalendrar

Bebin somnade på sju minuter ikväll. I sin egen säng! Att hon bara sovit 45 minuter under dagen, träffat sin farfar och alla på den sidan av släkten OCH varit på babysim gjorde nog sitt till.

Hittade min favorutjulkalender! Då den gick var jag ju i mitt tycke för gammal för att kunna erkänna att jag såg den. Ack ja... Nåväl, nu har jag ändå inga förhoppningar om att verka speciellt cool, så jag kan lika gärna tala om att jag avgudar Sune och framförallt Pappa Rudolf! Se och njut!



Papp-mamma, kom och hjälp!!

6 kommentarer:

Kajsas skolklass sa...

Åh! Jag älskar Sunes jul! Nu kommer jag inte få mycket gjort idag...

Anonym sa...

Ja, detta var absoult den bästa julkalendern. Rudolf och Håkan är bäst, Anna är galet tråkig.

Anonym sa...

Rulle på Rulseröd då?

Mian sa...

hänning; Om det är en julkalender så ärjag för ung för att känna till den. :-)

kajsan; Jag vet! Den var bäst! Varför har SVT aldrig visat den igen?

en annan anna; *s* Du är sötast! Och ja, du har rätt!

Tessie sa...

Underbart!! :-)

Kajsas skolklass sa...

Jag har nu köpt Sunes jul på DVD... Kom och titta!