söndag 25 november 2007

Helgen i korthet

-Konditionsträning i fredags. Mycket bra. Mindre bra att jag glömde stretcha vaderna efteråt. Det gör jag inte om!

-Fika och umgänge med nästan alla mina favoritmammor och tillhörande bebisar i fredags. Mycket trevligt och god kaka.

-Anna kom i fredags. Det var det bästa med hela helgen, banne mig! Tyvärr åkte hon redan på lördagen.

-Manfred köpte sig nya jeans i lördags. Han blev rätt stilig.

-Middag hos Frank&Kia i lördags. Ola, Zeke och Erik var också där. Mycket trevligt och farligt god mat!

-Konditionsräning i morse. Skönt. Speciellt efteråt.

-Arg på Manfred i förmiddags. Och som vanligt kreativ. Denna gång fick hans skor sig ett dopp (med tillhörande spolning) i toaletten. Tänk så det kan bli!

-Babysim och lite vattenkrig i afton. Roligt och blött.

-Snabbnattning av Minna i kväll. Ungen somnade på två minuter! Älsklingsunge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alma somnade 20.45!! Rekord! Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Aldrig varit med om detta!
Nästa vecka kan jag oxå vara med på vattenkriget så kan Henrik ta hand om Alma!