tisdag 27 november 2007

Trosor

Jag har en fantastisk vän som skämmer bort mig allt som oftast. Förra veckan var hon här och umgicks med oss då Manfred var ute och flängde med jobbet som vanligt. Med sig hade hon (förutom en söt dotter) bland annat en Mei tai som hon sytt åt mig! Underbara människa! Den är så jäkla fin, jag ska lägga upp någon bild på när vbi använder den, framöver och visa.

I dag fick jag ett litet paket i brevlådan. Kände igen handstilen utanpå och blev glad. Nu har hon skickat trosor till mig! Och inte använda, utan fina, nya! Hur finfint som helst! Kommer dock inte lägga upp bild på mig i dem!

Jag fick paket, och det är inte ens jättenära till julafton! Hurra, och puss på världens bästa Camilla!

Idag var det skivstångsdags igen. Känner mig inte ens halvdöd, konstigt nog. Ska toppa med ett konditionspass i morgon bitti. Kanske gör det susen...

Inga kommentarer: