torsdag 15 november 2007

Glad

Så där ja, nu är jag ännu mer såld på Facebook. Idag kontaktade en gammal vän mig där. En vän jag verkligen saknat, och som jag hade så vansinnigt mycket roligt ihop med för några år sedan. Jag är så glad att hon hittade mig, och ännu gladare att hon faktiskt vill ha kontakt med mig igen. Nu bara väller det upp en massa roliga minnen, och jag skulle kunna babbla hur länge som helst med henne, känns det som.

Och min envise, tjurskallige lillebror har förlåtit och blivit förlåten av sin argsinta, stränga, skällande störstasyster.

Snart ska jag njuta av Ben&jerry igen. Mina älsklingar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kool blogg. Skulle du möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att höra av dig eller kolla in vår sida!

Anonym sa...

Åhh, vad glad jag blir när jag läser ditt inlägg. Roligt med en blogg, ska bli en flitig läsare utav din. Kram