torsdag 22 november 2007

Längtar

Ibland längtar jag tillbaka till Uppsala så otroligt mycket. Det är inte det att jag inte trivs här i Södertälje, för det gör jag. Förvånansvärt bra, till och med. Men det är inte Uppsala! Så länge jag inte funderar på det hela går det bra, men ibland slår saknaden igenom starkare.

I övrigt har jag träningsvärken från helvetet. Helt sanslöst så ont man kan ha! Hittade muskler, på skivstångspasset i tisdags, som fått vila alldeles för länge. I morgon blir det konditionsträning, det är lite lindrigare.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller helt och fullständigt med! Södertälje är inte Uppsala, och kommer aldrig att bli det! Längtar också tillbaka, speciellt så här i juletider, där var det ju mysigt att gå och julhandla ju!

Anonym sa...

Kom tillbaka! ;-)

Fula tanten sa...

Jag säger som ovanstående, kom tillbaka! :-D

Tessie sa...

Nej stanna kvar i Södertälje ;-)

Anonym sa...

:-)
Anno har helt rätt. Och i övrigt...usch det är svårt! Både vill flytta och inte. Trivs ju, men längtar tillbaka. gaaah!