onsdag 6 januari 2010

Maria Buttons Otroliga Liv

De fyra senaste gångerna jag varit på Den Gröna Affären har jag fått visa legitimation. Det hände oerhört sällan eller aldrig för ett halvår sedan och typ två år tillbaka i tiden. Man kan ju fråga sig om det är skilsmässan som har en sådan föryngrande effekt, eller om det helt enkelt är så att min mössa och iPod gör det. Vad det än är så gillar jag det, och för att inte riskera att inte få visa leg ska jag alltid hädanefter handla vin osminkad, med mössa på huvudet och iPodlurar i öronen. Bara för att vara på säkra sidan, liksom.

2 kommentarer:

anki sa...

Jag veeet, visst är det en boost för självförtroendet ! : )

Johanna sa...

Ja jäklar vilken föryngring du må ha gått igenom! Inte för att jag på något vis tror att du såg gammal ut förut, men det är ju remarkabelt att det sker så ofta. Får jag låna din mössa och ipod när jag behöver boosta?