söndag 6 april 2008

Tumör

Finns det ett fulare ord än tumör? Kan någon höra ordet utan att genast tänka "cancer", "cellgifter", "död"? Ska snart gå och lägga mig och sova inför dagen Då Vi Får Veta. Jag är nervös och orolig, men i morgon ska jag vara ett fantastiskt stöd pch superstark, jaadå. Måste vara Stark och Duktig. Måste Orka.

Förresten kan man ibland hälsa av artighet/nyfikenhet, man måste inte direkt återuppta kontakten med folk som gjort bort sig fatalt och missbrukat förtroenden. Bara så ni vet. Om personen i fråga direkt letar fram ens nummer på nätet och hör av sig efter att man setts så där i förbifarten börjar varningsklockorna ringa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, jag borde förstått att mongot skulle leta upp ditt nr och ta kontakt. Fast i ärlighetens namn så trodde jag inte att hon skulle ha vett nog att göra det. Intryck var ordet! Som sagt, man kan väl för tusan säga hej och vara trevlig utan att för den sakens skull mena att återuppta en kontakt igen.

Har förresten tänkt på er hela dagen. Vet dock inte om det det hjälpte att hålla alla tummar och tassar jag hade att tillgå. Vill iaf att du ska veta att jag finns, närhelst du behöver mig. Kram

Anonym sa...

Hoppas allt gick bra idag. Hör av dig om du vill ventilera eller ställa frågor. Kan tyvärr situationen...Vissa erfarenheter vill jag mer än gärna vara utan.