onsdag 16 april 2008

Gino och mäsk

Så där ja, nog för att gino är gott, men jag har just satt i mig en portion som räckt till snudd på fya personer. Nu mår jag illa. Tröstar mig med att både frukt och mörk choklad är nyttigt... Hoppas att jag imorgon, då jag äter gino (för det gör jag alldeles säkert)äntligen lärt mig hur en normalportion ser ut... Yeah right!

Och kvällens avsnitt av Morgonsoffan bjöd på nostalgi. Dock inte helt angenäm sådan. De drack mäsk. Mitt illamående förvärrades avsevärt då jag kom ihåg min vilda ungdom i Bollnäs... Lyd ett gott råd: Håll er borta från mäsk! Alltid. Det är äckligt, man blir sjuk, det är inte värt besväret.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är gino?

Anonym sa...

Ok, slog upp det på Google, tusan vad gott! Mmmm.

Mia sa...

Gino med mörk choklad? Ska ju vara vit. Mums mums mums!