onsdag 9 april 2008

Ack vad spinnande!

Jaha, och vad ska ni göra på lördag, då? Själv ska jag bland annat köra spinning i tre timmar, minsann. Tre timmar. Tre timmar, det är länge det. Tänk efter vad du gjort de tre senaste timmarna, och håll med om att man kan hinna med mycket på tre timmar. Jo, jag är allt lite nervös inför lördagen, men det är högtst frivilligt (därmed inte sagt att jag vill bli påmind om det just där och då).


Och Manfred är i Valencia för att provköra en ny H-D. Tänk vad han jobbar och sliter, min stackars man...

5 kommentarer:

Mia sa...

Själv ska jag bära kartonger på lördagen. Lär väl bli cirka 3h det med. =) Men det ska bli kul att flytta. Hoppas spinnandet går bra!

Anonym sa...

En gång hade jag en flickvän som inte alls trivdes på jobbet. Hon tog den känslan med sig det hem rätt ofta...

Du får väl peppa Manfred att söka jobb som vaktmästare på Astra Zeneca. Då får han nära hem och några utlandsresor blir det ju knappast tal om. ;)

david santos sa...

Hello, Maria!
I loved this blog.
Have a nice weekend.

Mian sa...

Mia; Grattis till lägenheten! Jätteroligt att ni fått ett förstahandskontrakt! Är dock inte avundsjuk på det där med att bära flyttkartonger och packa upp... Här råder fortfarande kaos.

Redaktören; Jag klagar inte på det att Manfred trivs på jobbet, tvärtom. Jag tycker snarare att det är coolt att han åker på provkörningar. Andra åker på konferensresor och sitter och lyssnar på trista föredrag, min man får köra nya H-D:n på bana och bli fotograferad på kuppen, i Valencia. Det är coolt, och jag är stolt som fasen!

David Santos; Okej...tack! Coolt.

Anonym sa...

Bra, för om Manfred byter jobb blir jag lite irriterad. :)

/H