torsdag 24 april 2008

Äktenskapande

Det är inte jättestor risk att jag och Manfred sliter på varandra. Förutom ikväll har vi sedan i söndags träffats sammanlagt 40 minuter, och då är det medräknat den tiden på natten då jag ber honom vända sig om för att inte snarka. Då Manfred snarkar (alltid då han ligger på rygg. Ligger han på sidan råmar han för närvarande som en ko, fråga mig inte varför, vissa saker vill man inte veta) puttar jag på honom, och det nog är den enda kroppskontakten vi haft på ett bra tag, tror jag. Det är kärlek det.

Å andra sidan, ikväll är Manfred då hemma tidigare för att visa sin familj att han finns. Vad händer? Jo, jag blir halvt galen på hans hosta som är tillbaka. Stackars man, aldrig blir det rätt.

2 kommentarer:

Mia sa...

Haha, så klockrent! =)

Anonym sa...

Ge Manfred en deciliter ricinolja mot hostan! Inte så att hjälper direkt mot hostan, men jag lovar han kommer försöka att inte hosta efter en stund.