onsdag 3 oktober 2007

Woohooo

I dag drog jag med mig Minnahjärtat till Friskis&Svettis igen. (Vilket extremt jävla töntigt namn Friskis&Svettis är) Denna gång hade vi laddat upp med hjulskydd på vagnen så jag kunde ha med den i lokalen, leksaker och en bunt smörgåsrån. Och det funkade! Heureka! Jag hann ge hela kroppen en rejäl genomkörare innan ungen ledsnade, och efter att jag då matat henne med fruktpuré lyckades jag faktiskt få stretcha också. Och när jag gick hem darrade mina armar av ansträngningen jag utsatt dem för! Jag är så lycklig! Nu längtar jag till fredag då det är dags igen! Hade jag haft tid i morgon hade jag banne mig stuckit dit då igen. De har en underbart fräsch lokal och fantastiska styrketräningsmaskiner, och en massa fria vikter. Älskar!


Imorgon ska jag däremot först på babysång på Barnens Hus, och sedan är det vägning på ViktVäktarna igen. Som läget såg ut förra veckan har jag gått ner 12 kg med VV (28 kg totalt sedan före förlossningen!)och har 15 kg kvar. Känns banne mig som en kakbit eftersom jag har gått ner så mycket sedan graviditeten. Fan, jag var verkligen en flodhäst!

Njuter av att vara på rätt väg, och snart se ut som mig själv igen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nästan halvvägs med VV då. Bra jobbat, heja heja ;)

Anonym sa...

Vem är killen som ligger där under flodhästen? (orolig)...

Mian sa...

Tja, det borde väl vara du då, om jag är flodhästen.

Anonym sa...

Idag sa Veronica att Manfred har blivit ett riktigt monster.

Anonym sa...

Ass kul bild,föressten väger du väl inte lika mycket som en flodhäst??