söndag 7 oktober 2007

Bröllopsdag!

Idag firar vi att det är ett år sedan vi gifte oss. Vi har varit på babysim, dammsugit, hälsat på svärmor, haft tvättstuga och livräddat Doris ur kanalen. Vissa saker idag har alltså varit bra, andra inte. Stackars lilla Doris snubblade och föll två meter ner i kanalen. Tack och lov var det någorlunda varmt idag, och tack och lov hann jag snabbt som ögat springa ner, vada ut och få henne att simma till mig. Sedan bar jag hem Hundet, som fick vara inlindad i Minnas filt, illa kvickt.

I övrigt har vi haft Anna här i helgen. Underbart.

Lite bilder från vårt bröllop, då;













Åh, vad jag älskar min Man. Jag har den bästa familjen.


Och jag stampade först...

2 kommentarer:

Fula tanten sa...

Ni är så himla fina på bröllopsbilderna!
Jag blir riktigt sentimental. :-)

Anonym sa...

åh, najs tårta! Har ni kvar?