lördag 10 februari 2007

Tredje gången gillt


Jag har tidigare gjort försök att blogga, men sedan har det inte blivit just något av det hela trots allt. Nu är det dock dags att försöka igen!

Sitter och funderar på om jag har en massa vettiga tankar och iakttagelser att dela med mig av här, men det återstår väl att se. Alltid kan jag väl roa/irritera någon, hoppas jag.

Gammal bild på undertecknad och älskade Doris. Hon och jag är något av siamesiska tvillingar. Och för den som inte ser vad det är för ras kan jag meddela att hon är en dansk-svensk gårdshund.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för ditt inlägg i vår blogg=) Allt är bara super med oss. Lycka till med din förlossning! ( kom i håg att din kropp är gjord för att föda barn så låt den sköta jobbet och slappna av allt vad du kan i mellan värkarna. Själv såg jag till att vara hög på lustgas mest hela tiden )Mvh fredrika