måndag 2 mars 2009

Nu räcker det!

Mer snö?! Har vi inte sett nog nu? Ja, jag vet att jag är gnällig nu, men det räcker fan med vinter för i år!

Jag vill ha vår, värme, lättare kläder och friska barn!

Idag fyller min lilla Minna två år. Stora snuttan. Grattissms har kommit hela dagen, kost och presenter har kommit per post, paket har öppnats. Men stackars Minna är ändå som en urvrden disktrasa. Hon har hög feber och hostar, och vill inte alls vara med.

Men i lördags då det var kalas, då var Minna pigg

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar grattishälsninagr till stora tjejen! Och krya nu på sig, sjukdomar hörde ju till 2008, inte till 09 bestämde vi ju!!

( säger hon hostande samtidigt som Valma hörs hosta i sovkammaren. )

Norrdalen sa...

Grattis till Minna här också!

Mia sa...

Grattis Minna! Vad stor du har blivit, nyss låg du och jollrade på kontoret.

Anonym sa...

Grattis! Två år! Stora tjejen!

Mian sa...

Mmm, stora, duktiga Minnan! :-)

Tack alla för gratulationer till min älskade Unge!