fredag 13 mars 2009

Ålderskris? Javisst!

Det är egentligen inte det att jag känner mig så förbannat gammal. Det jobbiga är att jag ser så förbannat gammal ut.

Att jag ska fräscha upp mitt gamla skatutseende är helt klart. Håret ska klippas, men jag grunnar på om det ska blekas eller inte? Det lutar åt ett ja, men jag måste fundera lite till. Åsikter och synpunkter emottages tacksamt.



Här är jag ju blond, dårå. Och visst, jävligt mycket smalare också, men titta på håret. Borde jag inte ha håret så igen?

Japp, ibland är jag inte djupare än så här. So sue me!


Ps. Sköterskedräkten är inte min. Skulle jag ha en skulle den vara i latex. Så klart!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan inte hjälpa det, men jag tycker du är otroligt läcker som blondin. :-)
Inte för att du inte är läcker nu, men jag hoppas du förstår vad jag menar!

Anonym sa...

Vet du Maria! Jag tycker du skall satsa på att bli riktigt snyggt blekt blond...Ännu snyggare när man inte har hellångt hår...page lockar och blont...lite Marlyn sådär...fast a´la 2009 och bättre...ja du fattar....sen om du tröttnar på det kan du alltid klippa dig lite och färga mörkt igen....Lättare det än att först färga mörkt och sen bleka...fy fan vad jag har mkt att säga "in this kind of subjects"....det bjussar jag på...vi måste få lov att vara ytliga....; ))

Anonym sa...

Tycker det blonda är jättefint! Som en tidigare skrev, som en modern Marilyn.

btw, latex spöar lack jämt!

Mian sa...

Camilla: Jag förstår1 :-) Tack&puss!
Anki: Enda nackdelen är att det redan ÄR färgat mörkt, så det blir ett smärre projekt att färga ur det först... Men annars, jo...det känns som det är dags att bli blond igen. :-)
Mia: Tack! :-) Och ja, det gör det helt klart!

Anonym sa...

Jävlars att Manfred hann före...

Mian sa...

Loftis: Jag är nog ingen picknick att leva med direkt, så var glad att du inte är gift med mig. ;-) Puss på dig!

Anonym sa...

Who the fuck is a picknick? ;-)

HÄlsa manne! puss själv.