tisdag 3 mars 2009

Jag är så grym ibland!


Ja, förlåt mig. Jag vet ju att eget beröm luktar illa, men jag kan inte hjälpa det. Jag ÄR faktiskt så jäkla grym ibland! Är nämligen ganska stolt över att så här elva veckor efter förlossningen faktiskt ta tyngre vikter på gymmet än någonsin tidigare. Detta gäller visserligen inte i alla övningar, men tillräckligt många. Och utöver en rejäl genomkörare av axlar, biceps, triceps och rygg blev det även 203 situps, fast det hemma efter amning. Och därför känner jag mig både duktig och grym i afton. Det tänker jag njuta av, och somna med ett leende. Det är väl okej?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Endorfinrus! Tuffing där,,,

Anonym sa...

Du är grym!
Man får faktiskt vara stolt över sig själv :)

Anonym sa...

Klart som fasiken du är grym! Och spy på jantelagen och beröm dig själv ännu MER! Och ge dig själv en stor kram. Låter hur grymt som helst att du är så stark-tränad och så kort tid efter "giving birth"...*impad*

Kram!!

Mian sa...

Tack, hörni! :-)
Kram på er!