måndag 12 januari 2009

E som i Effektiv

Ah, ännu en sån skön dag där jag hunnit med massor! Har hängt med mina sköna kids, härliga vänner med tillhörande kids, gått långpromenader, lagat god mat, rensat i garderober och städat. Okej, att jag åt hallongrottor till lunch/istället för lunch var väl inte så jäkla bright, men gott var det. Nu är det minst sagt dags att ta sig samman och börja äta som en vettig människa igen, jag måste reclaima min kropp, för bövelen!

Förresten är jag så jäkla glad att min älskade make faktiskt kan leva ganska länge utan kött. jag är så stolt över att han visat att det visst går att lära en gammal hund sitta. Han äter quorn och sojaprotein med glädje, och verkar faktiskt gilla det på riktigt. Jag är så lycklig!

1 kommentar:

Mia sa...

Man kan bli glad för så lite. I veckan kunde sambon tänka sig att äta vegetariskt han med och vill tydligen gärna göra om det! =)