torsdag 29 januari 2009

Dags att forma till sig

Idag är jag lite missnöjd med att inte ha hunnit promenera längre än sex kilometer. Å andra sidan var Viktor så vänlig och sov då vi var på gymmet, vilket gjorde att jag kunde styrketräna effektivt i lugn och ro. Underbart skönt! Var fortfarande lite darrig i armarna fem timmar efter avslutat pass.

Nu sitter jag och surfar på Gymgrossisten och beställer lite nödvändigheter.

Viktor började förresten vända sig från mage till rygg förra veckan, innan sex veckors ålder. Det tycker jag är coolt. Trodde först att det var en slump, men han har gjort det flera gånger nu. Måste vara allt gymmande jag ägnade mig åt under graviditeten. :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Superviktor! *ler*

Anonym sa...

Superviktor! *ler*

Anonym sa...

Vad mager jag vore om jag hade din motivation och jävlar anamma.
:-)

Mian sa...

Mammagumman: Ja, eller hur? :-D

Camilla: Senast jag såg dig var du bra smal, gumman. :-)