måndag 15 december 2008

Viktor


Får jag lov att presentera Viktor Holz. Född 14/12 kl 6.30. 4020 gram tung och 51 cm lång. En stadig gosse, alltså. Lika lång som sin storasyster då hon föddes, men nästan ett helt kilo tyngre! Kan berätta om förlossningen längre fram, men nu måste jag beundra min ljuvliga bebis som ligger och suger på sin tumme. Kan bara säga att förlossningen var perfekt. Det kunde inte ha blivit bättre!

Jag var så pass pigg att vi åkte hem igår, tretton timmar efter förlossningen, och idag var jag ute med Doris i en halvtimme. Det känns rätt bra!

10 kommentarer:

Norrdalen sa...

Det blir ett toppennamn på en söt liten pojke! Välkommen till världen Viktor!

Anonym sa...

Åh, vad fin han är!
Kramar till er.

Anonym sa...

Världens snyggaste Viktor!
Kramar till allihop!

Anonym sa...

ÅH,jag vill också ha!!! Vilken liten snygging, lika stor som våran Fia fast hon var bara 50cm!
Är Doris hemma igen?
Kram på er!

Anonym sa...

Tur det var en liten större bebis denna gång så det inte gick lika fort! Söt han är!

Anonym sa...

Jag får gratulera till den nya familje medlemmen! Vilken liten sötnos! GRATTIS!

Mia sa...

Vad skönt för dig att må så bra efter förlossningen! Grattis til lille Viktor!

Kajsas skolklass sa...

Vilket fint namn på en fin gosse!

Anonym sa...

Jätte grattis till er alla. Vad fin han är.

Från Hummelhaga.

Anonym sa...

Hej! Grattis till er och Viktor!! God vad härligt. Gissar du har det mysigt nu. Själv har jag inte en aning om vad som väntar... men magen växer iaf =)
Kram till er alla.