fredag 5 december 2008

Tävlingen fortsätter

Jaha, vi kan nu konstatera att Tessan åkt ur tävlingen med huvudet före. Min personliga favorit som vinnare är nu Lilla Mimsan, eftersom det känns lite stressigt med klockslaget som Sofie angivit.

Jag saknar Doris, förresten. Helt galet mycket. Är så van att ha hund, det är verkligen förknippat med livskvalitet för mig. Självklart går Minnas hälsa före, och det är ju därför Doris inte är hemma nu, så vi kan laborera och experimentera och få fram ett någorlunda rättvist resultat för hur vår familj ska se ut framöver. Men jobbigt är det.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Yes, jag kommer vinna ;-)

Mian sa...

I wish! Fast det ser mörkt ut för dig med, nu. :-/ Annars hade Finlands självständighetsdag varit fint.

Nu sätter jag mitt hopp till Redaktörn, eller möjligen Anna, som vinnare. Blir det Anna som vinner är det både praktiskt och roligt, eftersom Minna då är på dagis, och datumet är Manfreds och min årsdag.

Anonym sa...

Fasen, jag vann inte!!
Tänker snusa bebis ändå!

Mian sa...

Sorry Mimsan, men ja, du får bebisgos ändå. OM han nu tänker komma ut!

Anonym sa...

Du har ju ändå 9 dagar kvar....

Norrdalen sa...

Jag gissa på 22 december klockan 09.34 på morgonen

Mian sa...

Jag hoppas inte att du vinner, gumman. :-) Fast jag kom på att jag inte hunnit handla julklappar ännu, och heller inte har råd med det ännu, så ur den aspekten vore det ju mer praktiskt om bebin låter vänta på sig...