söndag 18 november 2012

Dagen efter kvällen före

Det blev lite sent igår. Eller tidigt imorse, om en så vill. Vi glada medelålders damer som i fredags inte var säkra på att verkligen våga dricka en skvätt vin till maten nästa dag gick ut hårt...




Margaritas före maten, sedan fantastiskt vin, god mat, nervös servitör, underbara samtal och härlig stämning inspirerade oss så mycket att vi fortsatte vidare till ungdomsgård, förlåt, jag menar klubb. Väl där drack vi billigt/gratis. Farligt. Roligt. Det kan hända att jag somnade efter 04 imorse och det kan hända att jag hade spännande basröst och luktade lite rom då jag sedan vaknade.

Underbara, fina, fantastiska kväll! Jag är så glad att jag har de härliga vänner jag har. Vad gjorde jag väl utan dem?

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Johanna sa...

Jag vill äta ute, dricka finvin och skitstarka drinkar med dig varje varannan lördag!
Det kan vi väl?!
Det har vi väl råd med!?
Visst?!

Tack för kvällen, pratet, öppenheten, värmen, uppriktigheten och röda läpparna - u lovely you!

Anonym sa...

Hej!
Håll med om att din förkylning är mycket bättre efter att du behandlat den enligt min metod.

Förresten, varför var servitören nervös-psykade ni honom?

Mvh

Mian sa...

Johanna: Vi BÖR! <3
Anonym: Ja, TACK för tipset! Det var bästa frisktipset ever! Äsch, vi psykade absolut inte! Vi var snälla, trevliga och snudd på FROMMA! Han var bara lite ung och kanske lite ny på jobbet, men duktig.

Anonym sa...

Fromma....hmmm jasså ja, ja