söndag 14 oktober 2012

Veckan som varit, ur ett motionsperspektiv

Måndag: En timmes slagträning i ordentligt tempo
Tisdag: Vila
Onsdag: Vila (här började det kännas deprimerande)
Torsdag: SkivstångSpin 75min (mitt eget pass)
Fredag: Cirkelgym 40 min + chins, situps & clean jerks med KB
Lördag: Skivstång (mitt)
Söndag: Lite gymmande och sedan ett boxpass

Alla dagar promenader på minst 5km totalt, men (tyvärr) inte över milen (troligen) någon dag. I snitt 7,5 km varje dag vilken ändå får ses som okej med tanke på hur veckan såg ut i övrigt med jobb, finbarna, deras simskola och allmän social samvaro.

Kommande vecka inleds (tyvärr) med en vilodag, vilket alltid känns som ett effektivtt sätt att göra en värdelös dag ännu sämre, men resten av veckan torde bli desto bättre.

Endorfiner, alltså...




4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmmm....Blogger celebrity rehab, nästa.
Eller?

Mvh

Anonym sa...

Fast kanske gillar jag din blogg just därför....

Mvh igen

Ps men du måste ju vara rädd om dig ds

Mian sa...

Äsch då, jag har ju vilodagar också! (igår till exempel) SÅ mycket tränar jag inte. Fast tack! (tror jag)

Anonym sa...

...är du alltid så där lite rart osäker?

Mvh