söndag 11 september 2011

Lovebombning

Jag kan inte riktigt beskriva hur underbart det var att få hänga med härliga Friskiskollegor hela dagen (och en stor del av natten) igår. Det ger sådan energi, sådan glädje och sådan mersmak.

Det var länge sedan jag skrattade så mycket som igår. Inte minst på slutet av kvällen, som blev helt galen och vild. Sista timmen innehöll till och med poliser, böter och stenhårt raggande... Lyckat, således.

Jag är så glad att jag valde att engagera mig i Friskis&Svettis, det ger mig så oändligt mycket på så många områden att göra det. Kära med-funkisar, jag älskar er.

4 kommentarer:

Anki sa...

Kan du inte skriva ett inlägg om varför du inte äter kött? (Det kanske du redan har gjort förresten?)...Och har du märkt någon skillnad i kropp/psyke efter att du slutade med kött...Vore intressant att läsa...Känner ju i hjärtat att vego är det rätta!!!

(från en som funderat och fortfarande gör...)

Johanna sa...

Löv ju to!!

Johanna sa...

Right back atýa! Verkar som vi har samma premisser för en lyckad kväll, runda av med en skandal är aldrig fel!

KRAM snyggMian!

Mian sa...

Anki: Will do.
Johannorna: Puss på er, underbara kvinnor!