onsdag 3 november 2010

Kul på jobbet

Då man arbetar kväll som handyperson på mitt jobb, och alla poliser som huserar i stora konferenslokalen gått iväg för att äta middag, då skulle man kunna roa sig en liten stund. Man skulle, rent hypotetiskt kunna gå in i konferenslokalen, slå på miken och sedan i mörkret sjunga för allt vad rösten och ljudanläggningen håller. man skulle kunna göra det alltså. Om man är lite skruvadoch ganska barnslig. Jag skulle givetvis aldrig göra något dylikt, inte...

3 kommentarer:

Mia sa...

Hihi, låter askul! Hade jag gjort =)

För övrigt har du en väldigt bajsbrun bakgrundsfärg, haha.

Fru Egeland sa...

Var det en skön känsla, för jag tror du gjorde det?!

Mian sa...

Miazzu: Well... det kan vara så att det är en med alla roliga saker med mitt jobb...
Bajsbrun? Tja, kanske det. Eller bara brunt. Brunt är en bra höstfärg. :-)

Fru Egeland: Mja...jo...kanske det....