söndag 7 november 2010

Intensiva helg

Efter en NakenFredag var det igår dags för en aktiv och spännande dag. Inledningsvis ledde jag mitt spinpass, och var så galet glad åt att ha en nästan fullsatt sal, trots att det var lördagmorgon. Efter det blev det en snabb vända i gymmet, och sedan hem för dusch och grötlunch.

En biltur senare var det dags för en långritt i den sörmländska naturen, i strålande höstsol. Bra sällskap, snabba hästar, frisk luft, vacker natur... Bra, helt enkelt.

Efter ridturen bar det av vidare mot mitt jobb, där det var helt folktomt och stängt. Ett snabbt däckskifte i garaget senare och det var så dags att bada bastu. En varm bastu, mörk rom, fint sällskap, en isande kall mörk sjö... En upplevelse som gjorde gott både för kropp och själ.

Kvällen ägnades sedan åt vin, prat, mat, glass, musik och mer prat.

Och det mina vänner, det är vad vi kallar en SuperLördag.

Söndagen har inte varit speciellt aktiv, men bra den också. Speciellt sedan jag fick hem finbarna ikväll.
Men nu är den här mamman trött och säger god natt!

Inga kommentarer: