måndag 28 mars 2011

Ovanligt bra köpt

Ibland är jag klok och köper ovanligt bra saker. Idag fick jag hem en skrinda jag beställde för några veckor sedan och här snackar vi bra köp!

Med barnen nerbäddade i den, ätandes sina kvällssmörgåsar kunde jag nu ge Rex en skön kvällspromenad utan att behöva blanda in andra människor i det hela. Barnen och jag fick umgås, Rex och jag fick motion och barnen tyckte det var underbart att åka runt i en stor "sängvagn".

Då vi kom in var det bara lite kvälls pyssel och nattningsbestyr och sedan sov de gott. I sanning ett bra köp, som sagt.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Var köpte du skrindan?
Godnatt :)

Johanna sa...

Men gu´vad bra! Vilken toppenlösning!

Skrindan borde ingå vid köp av hund när hundägaren är ensamstående förälder!

Mian sa...

camilla: duochdinhund.com

Johanna: Ha, ha, ja faktiskt!


Och WTF! Jag avstavade som ett miffo och skrev "kvälls pyssel"! Hur gick det till?