söndag 13 mars 2011

Dynamisk helg

Hur sätter man då ord på en helg som denna? Kan man berätta om den så här utan att behöva censurera sig?

Hmm... Okej, så här då:

Igår kväll, strax innan jag stack från mitt hotell till en fantastiskt bra kväll på Dekadance.

I eftermiddags, då min lilla maneki neko var färdig efter en fyra timmars sittning på Evil Eye.

Allt som hände däremellan får ni klara er utan, men det var lyckat.


Mäh! Nu är ni närmare 140 personer som varit inne på bloggen de senaste timmarna, och ingen av er kommenterar. "Bit mig, stånga mig, sparka mig, bara du gööör nånting!"

3 kommentarer:

Lina Wittink sa...

Att du ä gööörsnygg!!! (fast du skulle vågat bodyn.. ,) )

Ida sa...

Grym tatuering!

Mian sa...

Lina: Tack, fina du! Bodyn tar jag vid nästa tillfälle istället, eller på stora festen i maj. Den kommer användas, helt klart. :-)

Ida: Tack!

*glad*