torsdag 3 mars 2011

Blivande teknofob

Tekniken har något emot mig och det börjar bli ömsesidigt. Min bil har gått sönder (den räknas väl som en teknisk pryl om något?), mobilen som jag har hundraårs bindningstid kvar på muppar sig, min ipod är helt stendöd plötsligt och plötsligt går det inte att kommentera här på bloggen. Jag börjar bli lite matt, faktiskt.

Tur att jag inte är så mycket i receptionen på jobbet just nu, vem vet vad jag skulle kunna ställa till med för elände där i det här läget?

Uppdatering: Okej, kommentarsfältet är tillbaka, alltså. Undrar om det försvinner då jag lägger upp bilder/filmer? Konstigt.

2 kommentarer:

mammagumman sa...

Men vet du vi har det precis likadant just nu. Bil, kylskåp, lampor m.m. Märkligt eller hur! Kanske världsaltet har något att säga? Är det att man ska uppdatera sig? Eller sluta konsumera? Eller vadå? Fattar inte.... Kram Anna

Mian sa...

Sjukt! Kanske har vi förargat Teknoguden? :-)