tisdag 1 januari 2013

Nytt år, nya möjligheter




Efter en härlig kväll och natt, aningens för lite sömn, lång, sen och stojig frukost, stökig promenad med övertrötta barn åkte jag till Friskis för att leda Skivstångspass. Prestationsångesten lyckades jag hålla stången relativt bra, och trots att jag verkligen inte hade ett pass jag var säker på blev det riktigt, riktigt bra. Vilken boost sådant ger!

Efter mitt pass var vi några som körde en ordentlig genomkörare i gymmet med kettlebells, armhävningar, plankan, "köttbullen" med medicinboll, "släddrag" och en hel del andra godbitar. Jag var skönt färdig då jag åkte hem. Löprunda i förrgår, HIT igår och detta idag. Fint. Så skönt! Imorgon har jag vilodag.

Bilden? Bara ett fotobevis på att någon i hemmahuset fick ragg igår.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: