torsdag 10 januari 2013

Hjälp som hjälper



De här bilderna jag fick skickade till mig i uppiggande syfte... De är en del i sådant som hjälper mig just nu.  Jag hade bra samtal på jobbet idag, och kuggarna börjar hamna rätt. Det blir tufft, men det ordnar sig. Jag har bra backup runt mig, och många som sträcker ut hjälpande händer. Den känslan... Insikten om att jag är en människa med många omtänksamma personer runt  mig, sådana som vill finnas till hands och stötta...Den insikten är så stor, så obeskrivligt härlig. Det känns så skönt att inte behöva stå ensam. De vänner jag har, hur kan jag ha sådan tur att få ha sådana vänner? Det kommer ordna sig, tids nog.

1 kommentar:

Astrid H sa...

Alltså. Den där kossan! ��
Vet ju inte vad som händer i ditt liv men tror nog att du fixar det på bästa sätt som går. Men kom ihåg att ingen vinner på att du vänder ut och in på dig själv! Lättare sagt än gjort att sänka kraven, jag vet(. Framför allt lätt att säga till andra men inte göra samma själv..) Men bara en påminnelse...