onsdag 9 januari 2013

100%

Det här att göra allt på heltid har sitt pris. Jag älskar visserligen att få vara med mina barn utan att behöva skiljas från dem som tidigare, men att samtidigt jobba heltid... Och det dessutom med sådana arbetstider som jag har... Det tär. Det tär så mycket. Ska jag orka? Ska jag stå ut? Ska jag lägga mig ner och gråta? Ska jag ge upp? Ska jag krascha? Ska jag försöka börja göra något helt annat?

Snart blir det ännu värre med tiderna, och jag fasar.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Camilla sa...

Eftersom din familjesituation har ändrats drastiskt, så finns det ju ingen chans i världen att du ska kunna fortsätta med de jobbtider du ibland har utan backup.
Har du tagit ett snack med någon behörig chef om det? Annars tycker jag det är hög tid.