torsdag 6 oktober 2011

Riktigt spinnande

Efter en felberäkning av tid gjorde jag ännu en kreativ entré på mitt eget spinpass. Jag fick ösa ur allt ur min väska (inklusive blöjor, nappar, träningskort, tuggummi, nycklar osv) för att hitta min ipod. Inget nytt i det, det är vardagsmat för mina motionärer.

Strax efter det upptäcker jag att spinskorna blivit kvar hemma. Aj då, liksom.

Efter att ha provat föregående ledares skor och insett att storlek 45 är en smula för stort till och med för mig började det kännas som panikläge.

nu har jag lite liljefötter istället efter att ha pressat i mina storfötter med långtår i skor som var en-två storlekar för små, men det var det så jävla värt. Det blev ett fantastiskt bra, hårt och svettigt pass och goddamn vad jag behövde de där endorfinerna! Heja mig!

Inga kommentarer: