måndag 13 juni 2011

Mail till Sveriedemokraterna (uppdaterat)

Jag skrev:

Nu har jag vid två tillfällen fått er propaganda i min brevlåda, mot min vilja. På min brevlåda står uttryckligen "Ingen reklam och inga gratistidningar tack", så det är rätt märkligt att ni ändå lämnar tidningen till mig.

 Då jag tycker uppriktigt illa om er "politik" och allt ni står för, vill jag å det bestämdaste be er att hädanefter hoppa över min brevlåda då ni sprider ert smutsiga budskap.



Tack.
/M

(Jag skrev under med  namn och adress, men här på bloggen behöver inte de uppgifterna stå, tycker jag)

De svarade:

Kära Maria,







Att du fått två exemplar av samma nummer är för att det råkade gå ut ett feltryck till ett fåtal områden innan och eftersom Posten gjort fel, så delade de vid ett senare tillfälle ut den korrekta tidningen.


Det går tyvärr inte att avsäga sig Kvartalsrapporten. Varför så är fallet framgår av denna information:






http://www.kvartalsrapporten.se/web/Vanliga_fragor.html



Glad Sommar!






Christofer Johnsson
 
Vilket hån att bli kallad "Kära" av en sverigedemokrat! Och att inte kunna slippa undan deras äckliga propaganda, fan också.

4 kommentarer:

Camilla sa...

You go girl! (Skulle vara intressant att se om de besvarar ditt mail...)

bluegreengrey77 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
bluegreengrey77 sa...

Ser fram emot svaret om du får något? och om de slutar skräpa ner i din brevlåda?

Tora sa...

Bra klagat, även om svaret inte var särskilt givande. Dessutom kunde han ju kanske klistrat in svaret, istället för att höja trafiken till deras hemsida. Lurigt.

Klaga hos posten också?