söndag 28 juni 2009

Härliga hektiska helg

Älskade Anna var här i helgen, och det var underbart! Igår hann vi, förutom promenader, med en nästanheldag på Tom Tits Experiment (barnens och mitt favoritställe att hänga med favoritpersoner), god grillmiddag och kvällsdopp i Mälaren.

Eftersom vi den här gången var tre vuxna (om jag nu verkligen kan räknas som vuxen, trots allt) och två barn på Tom Tits kunde jag äntligen få tillfälle att testa Roboten, Rutschkanan, Cykeln på Väggen och Självfallet. Hade så jäkla roligt! Mest stolt är jag över det faktum att jag vågade utmana mig själv och faktiskt testa Cykeln på Väggen, eftersom man på den inte bara cyklar uppochner utan även ganska högt upp i luften. Jag är ganska höjdrädd, så det var inte alldeles självklart att jag skulle göra det... Och efteråt var jag nöjd, men lite skakig.


Självfallet däremot var alldeles lagom pirrigt och högt. 12 meter, och så satt man helt upprätt, fastspänd.

1 kommentar:

anki sa...

Jag hade aldrig vågat !! : )