söndag 26 april 2009

Skitsöndag

Sedan klockan tolv idag har jag fastat. Det resulterar så klart i att jag tänker på mat mest hela tiden. Fast just nu har jag annat att roa mig med. Att dricka fyra liter äcklig vätska. Vätska som är så äcklig att jag nästan kräks efter varje klunk. I morgon ska jag få en kamera uppkörd i rumpan. En liten, lite kamera visserligen, typ barbiestorlek, men ändå. Ibland är inte saker och ting så himla roliga.

Kanske ska ni vara glada för att min mobil just nu inte vill blogga.

3 kommentarer:

mammagumman sa...

Oj stackars dig! Jag höll på att ge dig en komplimang för att du alltid blir så snygg på bild, men med tanke på morgondagen så kändes den kommentaren lite fel. Lycka till! / Anna

Mia sa...

Ahaaa... såna undersökningar har jag också fått göra... man känner sig alltid lite smutsig då man lämnar läkaren..haha

Mian sa...

Mammagumman: tack! :-) Ja, på bild blir jag som regel bättre än IRL, konstigt nog. Brukar ju vara tvärtom.

Mia: Jättejättetråkig undersökning, faktiskt! fast den här gången kände jag mig inte så smutsig, mera full av uft och berusad. ;-) Smärtstillande is the shit! Då var den "mindre" undersökningen på vårdcentralen bättre. Min husläkare flyttade till Umeå efter det! En slump? I think not...