tisdag 7 oktober 2008

Bröllopsdag

Idag är det två år sedan vi blev man och hustru. Vi firar det jättemycket. Manfred genom att vara på mässan i Köln, och jag genom att röja upp här hemma, typ.

Då vi firar tioårsdagen ska vi banne mig fira på ett romantiskt sätt, men fram till dess... Jag är i alla fall glad att Manfred faktiskt, mot all min förmodan, kom ihåg vad det var för dag och skickade sms. Visserligen från Hennings mobil, eftersom hans egen var kvar på hotellet och inte med på mässan, men dock!

Hur som helst, att jag gifte mig med Manfred är en av de saker jag är mest stolt över att ha gjort. Jag är glad och stolt över att ha fått en så bra man.

Fast det vore ju roligare om han var här hemma hos mig nu.


PS.Manfred inte bara skickade sms utan ringde faktiskt också ikväll! Jodå, man får vara glad för de små guldkornen i tillvaron!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis :)

Anonym sa...

Hej älskling... Jag sitter här i Intermots pressrum i Köln och längtar efter dig och Minna. Ännu mer nu när jag läser det här! Internetuppkopplingen fran hotellrummet är sopig, men här pa mässan är uppkopplingen bra, men det finns inga a pa tangentbordet... Jag älskar dig, hjärtat.