måndag 23 april 2007

Snor

Våren är här och pollenet med den... Okej, i ärlighetens namn är jag inte lika snorig av mig som Anna, som höll på att snyta sönder näsan nu då hon var här i helgen. Jag har mer kli i ögonen. Ville bara väldigt gärna döpa dagens inlägg till Snor... Yep, that´s me, I´m disgusting...

Manfred har varit hemma hela helgen, men känns som en staty eller så, eftersom han sitter framför datorn och jobbar febrilt. Jag förstår att han inte heller tycker det är så jävla kul, men jag blir både ledsen och arg över att all hans vakna tid går åt till jobb just nu. Hoppas det blir bättre i maj...

Som sagt, Anna var här i helgen. Åh, det var så underbart att få umgås med min Allra Käraste Syster och se henne och Minna bonda. Minna log så vackert och tandlöst mot Anna, och tyckte att hon gick nästan lika bra att umgås med som gamla mamma.





Nästa helg ska vi till Uppsala och träffa Minnas andra moster Kajsa, morbror Kalle, morfar och styvmormor (vilket ord!). Blir trevligt. Kanske kan vi lyckas ta oss förbi Heidi och tjejerna då, så de också får beundra Minna.

I övrigt har jag börjat ViktVäkta nu... Blir spännande på torsdag då nästa möte är. Hoppas, hoppas jag lyckas gå ner något! Trivs förresten som brunett, det var länge sedan (nog samtidigt som jag var en tjockis senast...*s*)

1 kommentar:

Fula tanten sa...

Åh, vad du är snygg som brunett!
Det var du även tidigare, när jag fått spana in gamla foton. ;-)
Härliga underbara bilder.
Du är säkert mer av en VV-fascist än vad jag är, och jag är övertygad om att du kommer lyckas galant med att bli av med den extra "stoppningen".
För min egen del går det bra, känns redan som kläderna börjar sitta lösare.
Pussa lillsnuttan från mig!