söndag 16 maj 2010

Ytterligheter

Ena stunden festandes på klubb iförd latexkläder och lösögonfransar. I nästa stund krypandes på alla fyra i trädgården, rensandes maskrosor. Ack ja.

Jag hade en fin kväll igår. Bjuden på middag på restaurang av Lisa och med Daniel inledningsvis. Bara det gör mig så rörd och varm. Sedan förfest, en märklig en, och så Dekadance. Är glad att jag under några timmar fick känna mig lite fin, prata med bekanta, umgås med Lisa och Daniel och ha det allmänt bra.

Nu är jag dock väldigt trött efter den här helgen. Blir bra med lite vardag så jag får vila upp mig...

3 kommentarer:

Johanna sa...

Sicken härlig spännvidd ja! Sen gillar jag det Thåströmska i din rubrik. Helt rätt!!!

AerynSun sa...

Vi får komma ner och hänga, försöka få med grisen också så han kan blir bortskämd och gullad med.

kraaam och tack för trevlig helg.

anki sa...

kontraster, underbara kontraster, vad vore livet utan dessa...? (lite tråkigt)....:)