lördag 29 maj 2010

Summering av dagen


Här sitter jag och försöker varva ner efter en lång dag. Kom hem från jobbet för en kvart sedan och kommer inte kunna somna ännu på en stund.

Jag känner mig harmonisk och tillfreds! Om det så bara varar en liten stund tänker jag ändå ta tillvara på det och njuta.

Dagen har innehållit barngos, en lerig löprunda, plankan, dopp i Yngern, lunchroddning och servering, bröllopsroddning och servering i massor. Faktum är att då jag stämplade ut i kväll hade jag arbetat i 12, 5 timmar! Det roliga är att det kändes så bra och att tiden gick fort.

Det som syns av mina kläder är för övrigt dagens outfit. Så, Nu har jag modebloggat också, right?

Förresten är det inte en dubbelhaka som syns i bild. Det är bara lite överskottshud, sånt man får då man börjar bli äldre. Inget att haka upp sig på. Inget att få panik över. Inte alls.

6 kommentarer:

Hon som mest legat i sängen hela helgen ;-) sa...

Du är så jävla snygg!
Ursäkta svordomen dock. ;-)

Mian sa...

Men ååh, tack! Du, med såna kommentarer får du svära hur mycket du vill! :-)

Unknown sa...

Riktigt jävla skitsnygg!

Mian sa...

Ih, tack, Loftis! :-)Och på lördag hoppas jag vi ses på riktigt på NCBS?

anki sa...

Det var liksom här jag fick inspiration till mitt modebloggsinlägg...Vi måste fortsätta på den här banan Mia....känner att det kan bli stort....

Unknown sa...

U bet!