lördag 16 januari 2010

Nyekiperad&festsugen


Den här skjortan ropade jag hem på eBay före jul. Hurra!



Min DeadlyGirlzkorsett ovanpå. Den är förvisso inte ny, men jag har aldrig haft den på fest.

Jaha, så när kan jag gå på fest så jag får använda min nya skjorta då? Den här mamman behöver få känna sig fin i latex snart. Fast just nu börjar det bli dags att lägga sig. Jag är för närvarande ingen talang vad gäller att sova, så de senaste dagarna har jag känt mig full många gånger. Konstig känsla att känna sig full trots att man med största sannolikhet inte druckit alkohol. Börjar jag sluddra eller ragla är det nog läge att bli bekymrad, men än så länge är jag bara smålullig av sömnbristen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den kommer passa utmärkt på berget ;) Du kommer göra succe !
Kram Sofie

Mian sa...

:-D Kanske lite fel forum för mig, men tack ändå, gumman! Följer du med mig dit om jag ändrar mig? ;-) Jag har kläder som du kan låna.
Kram!

AerynSun sa...

Jag ser fram emot att gå ut med dig snart. Såå snyggt det där. Din lilla ärmsnutt har för övrigt fått ett nytt liv som kantband på min latexhatt. jag ska nog fota och posta sedan.

kramar

fru Egeland sa...

Måste prova latex!

Mian sa...

Aeryn: Tack, min vän! Jag är ju inte direkt någon tightlacare, men ändå. :-) Vad roligt med hatten, den vill jag se bild på! Kanske får man beställa någon piffig accessoar av dig vid tillfälle? Ja, hoppas vi har möjlighet att gå ut ihop snart igen!

Fru Egeland: det tycker jag absolut att du ska göra!