tisdag 12 januari 2010

Big girls don´t cry

Jag har liksom fyllt min gråtkvot så det räcker ett tag framöver. Normalt gråter jag sisådär max fem minuter var fjärde månad, så om jag räknat rätt borde jag gråta igen nästa gång om sex år då... Det är galet tomt här, men jag försöker fokusera på de bra sakerna i tillvaron.

Bra saker idag:
Jobbat! Roligt! Intensivt!
Tränat! Tungt! Skönt!
Promenerat. Skönt med frisk luft.
Gosat med barnen. Mmmmm.
Sjungit och lekt med barnen. Mys.
Lagat och ätit god mat med ekologiska ingredienser (quinoa, linser, potatis, morötter, grädde i en underbar soppa). Barnen åt, jejj!


Sovdags nu. Jobb i morgon. Hurra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mia
vad hände? Jag förstår ingenting?
Stor kram
Sonia

Mian sa...

Gammal hund med trasiga höfter och knölar på benen är inte en frisk hund. Då får man ta sitt ansvar som hundägare även om det är smärtsamt och sorgligt.