fredag 21 november 2008

Så ledsen

Idag är jag för ledsen för att orka ens försöka skriva något roligt, fyndigt, elakt eller underhållande. Minnas hosta skär som knivar i mig, och Doris ska få åka på semester i någon vecka eller två. Under den tiden får vi se hur luftrörsbesvären artar sig. Känner mig hemsk som någonstans önskar att det inte ska bli bättre. Jag vill verkligen inte att Minna ska bli sjuk av Doris! Och om luftrörsbesvären (tänker inte kalla det för astma) blir bättre under den tiden, hur ska vi då veta om det beror på Doris frånvaro, medicinering eller att infektionen (besvären har hela tiden kommit i samband med förkylningar) börjar ge med sig?

Jag är rödgråten och jävlig, och värre blir det.

Nej, det här är värdelöst. Jag älskar ju mina små flickor! Vi är ju familj och hör ihop, allihopa.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vet inte vad jag ska skriva, det är på riktigt för jävligt (minst sagt)! Känner med dig.

Anonym sa...

:( Kram på er allihop!

Norrdalen sa...

Ingen rolig läsning Mia, jag tycker synd om er som skall behöva gå igenom så mycket crap nu.
Måste vara smärtsamt att lämna iväg Doris på semester nu, men bra att testa och se. Hoppas verkligen inte Minna är allergisk mot henne, vore ju alldeles för hemskt! :(
Superfin bild på Minna o Doris i alla fall!!
Stora kramar till er!

Anonym sa...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det vore ju bara för hemskt om Doris inte skulle kunna bo under ert tak längre. ;-(
*Många kramar*

Mian sa...

Tack, alla.